program

لطفا نظر سنجی کنید

program

لطفا نظر سنجی کنید

Cubi: مکعب جادویی MSI، سیستمی تمام عیار و قدرتمند

MSI که به عنوان یکی از پیشگامان صنعت روبه رشد mini-PC ها محسوب می شود، اخیرا بار دیگر محصولی کوچک و زیبا را با قابلیت های متنوع روانه بازار ساخته است تا پاسخگوی نیازهای متفاوت و فراوان کاربران باشد.

 

محصول جدید MSI که مکعب یا به عبارتی Cubi نامیده شده است، به مدد وجود پردازنده هایی کوچک و کم مصرف ساخت اینتل، طراحی ماژولار و قابلیت تعویض قطعات و ارتقای آن ها و همچنین ابعادی به اندازه یک کف دست، لذت بهره گیری و استفاده از چنین سیستمی را به غایت رسانده است.

Cubi که برای کاربران خانگی یکی از بهترین گزینه های روی میز محسوب می شود، با وجود فناوری های مختلف و نهفته ای نظیر intel Vpro، برای کاربرانی با مصارف تجاری و حجم زیادی از اطلاعات نیز مناسب خواهد بود.

کوچک و کوچک تر!

Cubi که حتی از یک قوطی نوشابه کوچک تر طراحی شده است، در حال حاضر کوچک ترین محصول در بین رقیبان خود محسوب می شود و در کیس 0.45 لیتری خود، یک سیستم تمام عیار جا داده است!

پردازنده ای قدرتمند

MSI در قلب تپنده این محصول از پردازنده های 14 نانومتری اینتل موسوم به Broadwell-U بهره گرفته است؛ این پردازنده ها که قطعا با آن ها آشنایی دارید، کم تر از 15 وات انرژی مصرف می کنند که به نحوی می توان این میزان را 30 درصد کم تر از نسل قبلی این پردازنده های نوین دانست.

گذشته از این مورد، وجود گرافیک مجمتع HD نیز، این محصول را برای امور مالتی مدیا نظیر بازی و تمشای فیلم هایی در رزولوشن و وضوح بالا مناسب می کند.

ظرفیت و سرعت بالا

همانطور که گفته شد، مکعب استثنایی MSI، ماژولار طراحی شده است و همین موضوع، امکان نصب هارددیسک های 2.5 اینچی با ظرفیت بالا را در بدنه این محصول فراهم می سازد.

گذشته از این مورد، کاربران می توانند با نصب ماژولی در قسمت تحتانی این محصول و افزایش فضای داخلی کیس، هارددیسک ها و یا درایوهای حالت جامد بیشتری را در بدنه کیس جا دهند  و هر چیزی را با سرعتی بالا ذخیره  کنند و همراه داشته باشند.

امنیت و مدیریت آسان

به مدد وجود فناوری اختصاصی اینتل با عنوان VPro، مکعب کوچک MSI، مزایای امنیتی فراوانی را برای کاربر خود فراهم  می کند؛ همچنین  قابلیت کنترل از راه دور، این سیستم را برای کاربرانی که همواره در سفر هستند، به گزینه ای مناسب برای خرید تبدیل می کند!

وضوح بالا

مکعب MSI، که قادر به پشتیبانی از دو صفحه نمایش با وضوح بالای Ultra HD است، از طریق دو رابط تصویری HDMI و مینی Display Port داده های گرافیکی را به نمایش در می آورد و در امور مالتی مدیا بهترین کارایی را از خود نشان می دهد.

همچنین این محصول را می توان به دیوار، قسمت پشتی مانتیور و تلوزیون متصل نمود که قطعا این موضوع برای کاربرانی با فضای اندک مزیتی بزرگ محسوب می شود!

به گفته منبع خبری، مکعب هوشمند MSI از اوخر ماه جاری میلادی و در رو رنگ سفید و مشکی آماده عرضه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد